wtorek, 14 marca 2017

Pamiątka Lilii

Witaj. Długo mnie nie było na wzgórzu. Stanowczo za długo, niestety ale zostałam okrojona z tych okruszków wolnego czasu, które posiadałam w mniejszym lub większym stopniu do tej pory. Przyszło mi wrócić do pracy, a jak wiadomo nie wszystkie powroty są łatwe, nie każda praca jest lekka... Potrzebowałam kilka tygodni na przestawienie się w tryb mama bobasa +praca + dojazdy + dobijające zmęczenie. Dzsiaj znalazłam moment. Więc jak, jesteś? Herbatka gotowa? Usiądziesz ze mną wśród poziomek? Ostatnio pokazywałam pamiątkę Chrztu Św. dla  Jagódki, czas na pamiątkę dla Lilii. Lilia jest młodszą siostrą Jagódki, obie córeczki mojej przyjaciółki, dziewczynki szczególnie bliskie mojemu sercu. Wielkim szczęściem okazało się, że zostanę matką chrzestną Lilii, więc i pamiątka musiała być specjalna, od serca. Więc nie mogła być inna jak tylko haftowana, każda hafciarka wie ile serca, czasu i pracy wymaga haft krzyżykowy. Wzór pamiątki jest wzorem metryczki, który na moje potrzeby został przerobiony na pamiątkę Chrztu Świętego, a forma kartki zastąpiła formę obrazka. Wzór bardzo wdzięczny, bardzo dobrze mi się nad nim pracowało, ogólnie jestem nim zauroczona i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś z niego skorzystam. Schemat znaleziony gdzieś w sieci na jednej z niezliczonych rosyjskich stron ze wzorami. Oczywiście po skończeniu haftu kolejnym dylematem były dodatki, ale ja już tak mam, że ze zdecydowaniem mam zdecydowanie na bakier :-) zapraszam :-) 


















Aida 20 ct, paleta DMC

1 komentarz:

  1. Przepiękny obrazek i cudowne wykonanie. Te różyczki dookoła .... boskie. Tez bardzo bym chciała , móc wykonać taki obrazek bo ma w sobie właśnie to coś . Piękny.

    OdpowiedzUsuń