czwartek, 16 marca 2017

Metryczka dla Antoninki

Antoninka jest starszą o 2 msc kuzynką mojej córeczki. Pierwszy raz zostałam ciocią i jako ciocia postanowiłam wyhaftować dla niej metryczkę. Wzór miał być dziewczęcy, delikatny z miejscem na porządny napis. Chciałam aby metryczka nie była bobasowa i mogła wisieć w pokoiku rónież już starszej Antoninki, tak więc wybór padł na słodką misię projektu Svetlany Sichkar. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego i co najważniejsze mamie Antosi też się podoba. Tak więc przedstawiam słodziutką misię, którą mam nadzieję jeszcze kiedyś wyhaftuję...









1 komentarz:

  1. Zawsze kochałam misie i wszystkie przytulanki. Ta misia Antosi jest urocza i pięknie będzie prezentowała się w dziecięcym pokoiku:). Pamiątka na całe życie:). Super!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń