czwartek, 16 marca 2017

Magic Dolls

Kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży zaczęłam szukać haftów do dziecięcego pokoiku, który w przyszłości będę miała. Seria laleczek "Magic Dolls" zawładnęła moim sercem. Kiedy tylko okazało się, że pod serduszkiem noszę swoją upragnioną dziewczynkę, zabrałam się za zakup wzorów. Laleczek było sporo, ja raczej słabo zdecydowana, miałam ogromne rozterki przy wyborze. Wzorki są płatne, jednak moja wizja sielankowego relaksu nad ich tworzeniem pobiła wszystko, w tym sensowne rozumowanie i powściągliwość. Kolejnym dylematem jaki na mnie spadł był wybór, którą z nich najpierw wyhaftować. Kolejno powstała konwalijka, laleczka z misiem, błękitny aniołek i jedna z zimowych laleczek. Po 4 lali nastąpiła przerwa aż do odwołania, tzn aż mnie znowu na nie weźmie, a puki co leżą spokojnie wydrukowane w swoim segregatorze, do którego doszły króliczki, misie, inne laleczki, ale o tym już innym razem...
Uwaga będzie sporo zdjęć, więc rozsiadź się wygodnie , zapraszam :-)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz