niedziela, 19 lutego 2017

Początek.....

I tak oto jestem w swoim malutkim wirtualnym miejscu na ziemi, miejscu  pachnącym poziomkami i słońcem. Miejscu, gdzie pokażę Ci moje pasje, opowiem o swoich marzeniach  jeśli tylko zamkniesz oczy i usiądziesz ze mną na jednym ze wzgórz....
Mam na imię Beata,  mam małą cudowną kruszynkę, dla której w większości tworzę i żywię ogromną nadzieję, że i ona zechce kiedyś wdrapać się tutaj i usiąść obok mnie, na wzgórzu pośród śpiewu słowika i zapachu poziomek... Tutaj na moim wzgórzu jestem Duszkiem, duszkiem który kradnie chwile żeczywistości, malutkie chwile wśród zgiełku życia i prozy codzienności.
Kocham haft, choć niewiele haftuję, ciągle coś nowego przykuwa moją uwagę. Bardzo lubię pracować z filcem, choć i tego niewiele mam w dorobku. Kiedy moja kruszynka mieszkała jeszcze pod moim serduszkiem, wolne chwile poświęcałam nauce decoupage. Jestem samoukiem, a internet jest niewyczerpalnym źródłem mojej inspiracji jak i motywacji. Chciałabym opanować szydełko, druty, koraliki, scrapbookingi wiele wiele innych dziedzin rękodzieła. Wszystkie moje postępy znajdziesz tutaj- na moim wzgórzu, ale będzie również i trochę prywaty. Będą zdjęcia z podróży, pyszne przepisy, przydasiowe zakupy...wszystko czym wypełniłam swoje wzgórze, miejsce żyjące w mojej fantazji, miejsce gdzie mogę się schować od świata, spotkać Ciebie, usiąść na kocu z garścią poziomek i kubkiem herbaty....
Więc jak będzie? Wejdziesz, zostaniesz ze mną na dłużej? 

1 komentarz:

  1. Droga Beato - pięknie zapraszasz do Swojego świata fantazji i części własnej blogosfery:). Chętnie zostanę na dłużej i przy okazji zapraszam do siebie kasia-haj.blogspot.com Gratuluję CÓRECZKI - niech rośnie zdrowo i będzie cudownym dzieckiem. Wierzę, że wkrótce zarazisz swoją kruszynkę i usiądziecie razem na jednym z Twoich wzgórz. Nastąpi to szybciej niż myślisz - czas nieubłaganie szybko płynie:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń